Data e postimit: 2015-01-02 21:35:38
Lexime: 3922
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Nëse dështon një herë ...
Mos e humb besimin !
Nëse dështon herën e dytë ...
Prapë mos i humb shpresat !
E ke edhe një mundësi,ajo është mundësia e tretë!!!

Vepra te ngjashme
Autori: paolo jorgji · Lloji: Thenie · Tema: forca lind kur humb
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: ERDI GORENCA · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pa ty
Pa ty bota e humb kuptimin, pa ty dielli e humb shkelqimin, pa ty dita nuk errsohet, pa ty nata nuk kalohet, pa ty endrra nuk enderrohet, pa ty jeta jo, jo nuk kalohet!!!
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: Anonim · Lloji: Poezi personale · Tema: Keshilla te nevojshme
Mos e bej kurre ate zgjedhje per te cilen do pendohesh me vone Mos genje kurren e kurres se do te behet zakon. Mendoji fjalet para se ti flasesh Fjala lendon,e ne fund ti do vuash Mos e fshih doren,gurin kur ta gjuash. Ate qe eshte e jotja mos ki...
Autori: Maria Marku · Lloji: Poezi personale · Tema: I ADHUROJME NENAT
Një herë isha e sëmurë u treta , me ethe u drobita nga shtrati dot s`u ngrita Për netë të tëra nëna pa gjumë , pa ngrënë u pikëllua sy këputura ajo rrinte mbi mua mbi kokë më erdhën motrat , vëllau e plotë të t...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Te tjera · Tema: Mos thuaj nuk ja dal për sa kohë je gjallë!
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqishme për ta ndaluar?Duhet ta kap.Duhet ta bëj.Kam një rrugë të mbushur me trëndafila të sapo celur për të kaluar. Piedestale frike më shoqÃ...
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: Era Hoxha · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Ajo
Sa e bukur eshte jeta, me vuajtje e dhimbje plot, mundohem shpesh ti shmangem, por jo eshte e kote. Por ajo vazhdon te shkruaje, edhe pse me mundim, qe here ishte e embel, e here me hidherim. Dalengadale leviz lapsin, sikur shpresat po i hum...
Autori: bleona duraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...
Autori: Dori · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
Familja është thesari i jetës tonë! Familja ka gjanat e veta personale. Pa familje nuk ka as edhe jetë. Familja të shton jetën,familja të jep emrin njeri!Një njeri në familjen tonë është së tepermi i çmuar Me një fjalë familja ka ven...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com